torsdag 25 juli 2013

Semesterpyssel

Underbara semesterveckor i Småland. Träffa familj och vänner, bada, sola, läsa böcker... fantastiskt skönt! Lägger upp lite foton på Instagram, vill man följa finns länk i högermarginalen. 


Ikväll har jag virkat för första gången sedan syslöjden i grundskolan! Allra mest förvånad är nog jag själv, jag har alltid hävdar att virkning inte är något för mig... har inte tålamodet. 

Men idag följde Jag med min svägerska till en stor garnaffär i Jönköping, hon skulle handla lite mer virkgarn. Och så kom jag ut med fyra nystan bomullsgarn och en virknål... Nu har hon lärt mig lite av grunderna och kvällens projekt är en OS-mössa. 13-åringen säger att jo, den kan han nog tänka sig... Bild kommer om den blir klar. 

Grymt kul, hur som helst :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar