söndag 14 april 2013

Vårväska


Äntligen lite vårvärme! Dagens sol var välbehövlig, en liten tur längs vägarna i området kändes riktigt skön. Jag har rensat garderober och plockat fram vårkläder, det kommer behövas för jobbresa mot lite varmare trakter i veckan. 

Så har jag pimpat min gamla vårväska, en trotjänare från Designtorget där de fina delfinska rörelserna från Karl Axel Perhson inte längre alls var fina, utan mest urtvättade. Men foder och rem var fortfarande fina och jag gillar verkligen formen på hela väskan. Så jag bytte helt enkelt ut fram- och baksida mot ett helt annat tyg och behöll foder och remmar intakta. Så här blev framsidan:  


Och baksidan - eller om det är tvärtom... 


Och så här såg väskan ut innan: 


Nu middag med ungarna. Ikväll har Mad Men säsongspremiär. 2 timmar mellan 22 och midnatt, skulle tro att jag kollar en stund tills ögonen faller ihop och fångar upp resten på Kanal9Play.

Ha en fin start på veckan!

5 kommentarer:

  1. Delfinisk rörelse är ett av mina favoritmönster! Men det nya tyget är också fint.

    SvaraRadera
  2. Vad fin väskan blev!
    Kram Inger

    SvaraRadera
  3. Väskan blev så snyggt med den nya, underbar mönstrat tygen.

    SvaraRadera
  4. Vilket lyfft för väskan, Lyckat! //MalinSj

    SvaraRadera