tisdag 27 augusti 2013

Musik och bloggar


En dag full med möten och diskussioner. Ett par riktigt bra samtal, ett par som var lite mer krävande. När jag kom hem var äldsta ungen hos sin far och yngste på träning.

Det blev en liten stund för mig själv. Och en skön nedvarvning med att kolla igenom favoritbloggarna, tillsammans med något av det bästa jag just nu vet i musikväg: Nils Landgren och skivan "The Moon, the Stars and You" (Om man klickar på hans namn bör man komma till en spellista med detta album på Spotify).

Sånger om månen, wow! Det är så vackert. Dessutom påminner det mig om en magisk kväll med en konsert IRL på Fasching för ett par år sedan.

Enjoy!

4 kommentarer:

  1. Åh, Nisse Landgren är ju bara så bra!
    Har också varit på ett par konserter med honom och det är ett sant nöje varje gång!
    Kan tänka mig att du hade en härlig stund med avkoppling och njutning!
    /Sanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han är grymt bra, både IRL och på skiva. Musik som får mig att varva ner. :-)

      Radera
  2. Jo, verkligen bra. Bara att luta sig tillbaka. Ska plocka fram skivan och lyssna...

    Hälsningar

    Marianne

    SvaraRadera